Symbol Ügyvitel Sky Start
A Start csomag ideális választás kisvállalati készletkezelési és ügyviteli folyamatok kiszolgálására.
A felhő megoldásnak köszönhetően azonnal használatba veheti az árajánlat kiküldés, rendelés fogadás funkciókat. Raktárkészletét feltöltve vagy a nyitókészletet beállítva délután már el is kezdheti az áru kiszállítását. Szerződések megkötése után ügyviteli rendszere azonnal elkezdi használni a szerződéses árakat, legyen szó központi szerződéskötésről és több, külső telephelyről. Szintén késlekedés nélkül jelennek meg az akciók a boltjaiban, bárhol is rögzítette vagy módosította azokat. (Talán pont pihenés közben vette észre a nagy árukészletet, amelyet egy akcióval gyorsan ki kellene söpörni.)
Amint a Sky Start megoldásnak köszönhetően a cége elkezdett működni, már nem csak a számlák listája lesz érdekes. Készpénzes, illetve átutalásos számlák esetén a házipénztárak és a bankszámlák automatikusan elkezdenek dolgozni. Kiegyenlítések, részkiegyenlítések, késedelmes számlák kezelése pofon egyszerűvé válik. Pontos nyilvántartása lesz aktuális egyenlegeiről. Ezekkel a bevételekkel már könnyen szembe állíthatja a bejövő számlákat, amelyeket szintén rögzíthet a rendszerben.
Pár hétnyi működés után a sok kimenő és bejövő számlát szeretné csoportosítani. Akár boltjai, akár kollégái alapján. Erre kiváló megoldásunk a projekt és divízió kezelés. Segítségével szabadon csoportosíthatja, könnyen lekérdezheti az adott csoportba tartozó bizonylatokat.